Utrecht,
31
juli
2015
|
14:21
Europe/Brussels

Vernieuwde formule Kiosk op het station

Vandaag zijn de deuren geopend van de eerste vestiging van de geheel vernieuwde formule Kiosk op station Utrecht Centraal. Om in te spelen op de veranderende behoefte van de reiziger, wordt een nieuwe opzet van Kiosk beproeft. Naast snelle service vraagt de reiziger vandaag de dag om een nog betere kwaliteit in het aanbod van eten en drinken. Kiosk is te vinden op grote en kleine stations.

NS onderzoekt regelmatig wat de wensen van reizigers zijn om te zien of de formules op het station hier nog op aansluiten. Hieruit is naar voren gekomen dat de formule Kiosk aan verandering toe is om in te kunnen blijven spelen op de wensen van de reizigers. Daarom gaat Kiosk een nieuwe opzet het komende jaar beproeven bij reizigers.

De nieuwe Kiosk formule moet in haar identiteit krachtig genoeg zijn om te onderscheiden binnen een kwalitatief hoogwaardige stationsomgeving met sterke merken. Kiosk wil meer halen uit een voor de reiziger vertrouwd concept door verbetering van de kwaliteit van het assortiment, focus aanbrengen in categorieën en beleving in de winkel. Zodra de reiziger Kiosk binnenkomt, ruik je de geur van vers gemalen koffie en vers afgebakken cookies. Er is een wisselend bake-off assortiment, voor de verschillende eetmomenten op de dag. Daarnaast is er een ruime keuze uit gekoelde dranken en zal ook fruit op verschillende plekken terug te vinden zijn. Om minder energie te verbruiken wordt in het nieuwe concept gebruik gemaakt van glazen deurtjes voor de koelingen en er wordt led-verlichting gebruikt. De polo’s en t-shirts die medewerkers in de winkel dragen zijn gemaakt van een duurzame stof die is samengesteld van onder ander petflessen en koffiedrap.