23
november
2010
|
00:00
Europe/Brussels

Na Starbucks, HEMA, Unox nu ook Sissy-Boy Homeland op NS-stations

  • Leiden CS en Sissy-Boy vullen elkaar aan met eigentijds winkelconcept

Sissy-Boy Homeland opent donderdag 25 november haar deuren op Leiden Centraal, de allereerste vestiging op een NS-station. Sissy-Boy biedt een gevarieerd assortiment op het gebied van interieur- en verzorgingsproducten. Algemeen directeur van NS-dochter Servex, Madeleine van der Zwaan: "Door de samenwerking met Sissy-Boy Homeland zetten we opnieuw een stap in het verbeteren van het winkelaanbod op de Nederlandse stations. Wij vergroten de keuze voor de reiziger op het station door de samenwerking aan te gaan met sterke merken zoals Starbucks, HEMA, Unox en nu ook Sissy-Boy Homeland. Het aanbod in de Sissy-Boy winkel is afgestemd op de behoeften van treinreizigers. Reizigers kunnen bij Sissy-Boy even naar binnen lopen voor bijvoorbeeld een cadeau of een kledingaccessoire. Dit alles in de herkenbare stijl van Sissy-Boy. NS speelt hiermee in op de behoefte van reizigers om naast eten en drinken, ook andere onderscheidende kwaliteitsproducten te kunnen kopen op het station".

Op donderdag 25 november om 10.00 uur 's ochtends zal de winkel van Sissy-Boy Homeland op Leiden Centraal feestelijk geopend worden door Sissy-Boy en Servex. Bovendien worden de reizigers die dag op een leuke manier attent gemaakt op de nieuwe winkel van Sissy-Boy op het station. De bezoeker van Sissy-Boy treft op Leiden Centraal (95.000 bezoekers per dag) een volwaardige winkel met vele bekende en vertrouwde producten. "Sissy-Boy heeft haar eigen karakter, we willen verrassen en prikkelen, ook op nieuwe en unieke locaties zoals het station. En we beantwoorden hiermee aan de wensen van de stationsbezoekers: goede kwaliteit, snelle service en vriendelijk personeel". aldus Michael Smit, directeur en oprichter Sissy-Boy.