Utrecht,
10
maart
2022
|
16:39
Europe/Brussels

Nieuw nummer Zoë Livay te horen in NS-reclame

‘Leef met de dag want wat morgen komt dat weet ik niet’, zingt aanstormend talent Zoë Livay (21) in haar nieuwe nummer Vallen en Opstaan. Met het nummer dat ze speciaal heeft geschreven voor de nieuwe commercial van NS, wil Zoë de boodschap overbrengen dat het leven anders kan lopen dan je zou willen en je soms hard moet terugvechten voor hetgeen wat je het liefste doet of wil. De reclame is vanaf vandaag te zien op televisie.

De commercial vertelt het verhaal van een gepassioneerde danseres die geblesseerd raakt, terwijl ze aan het trainen is voor een belangrijke dansvoorstelling. Ze knokt keihard om weer zo snel mogelijk op het podium te dansen. Met de tv-spot laat NS zien dat reizigers met een NS Flex-abonnement eenvoudig kunnen inspelen op de situatie van dat moment. De commercial sluit dan ook af met de boodschap: ‘Of je nu veel reist, weinig of even helemaal niet, NS Flex beweegt met je mee’.

Zoë Livay
De Rotterdamse zangeres Zoë Livay (21) is hard op weg om de top de bereiken. Vorig jaar tekende ze een contract bij Warner Music en inmiddels heeft ze al meerdere nummers achter haar naam staan, zoals Loslaten en Als ik in M'n Ogen Kijk.

Vallen en opstaan
Zoë Livay: “Het lied gaat over iets moeilijks dat je in je leven meemaakt, maar vervolgens ook over het terugvechten en weer licht aan het einde van de tunnel zien. Eigenlijk past het voor mij ook helemaal in deze tijden van de coronapandemie. Zeker tijdens de lockdown was het een lastige tijd voor iedereen. Maar nu er meer mogelijk is en we allemaal blijven doorzetten, wordt het leven steeds weer een beetje leuker. Het is vallen en opstaan!” Het lied past ook goed bij NS. In het begin van de coronapandemie verwelkomde NS veel minder reizigers in de trein. Een NS Flex-abonnement biedt reizigers de mogelijkheid om de pauzeknop van hun abonnement in te drukken. We merkten dat reizigers hier behoefte aan hadden. Nu we stap voor stap teruggaan naar normaal, vinden steeds meer reizigers de weg terug naar de trein en halen reizigers hun abonnement van de pauzeknop af. Ook voor NS geldt: het is vallen en opstaan.

Muziek
De campagne is ontwikkeld door het reclamebureau TBWANEBOKO. Net zoals in de vorige campagnes met Froukje, Ben Forte en Meau, staat muziek centraal. Steffens, directeur Commercie: ‘’NS is er voor iedereen, net als muziek. Met onze campagnes willen we opkomende artiesten een podium bieden door hen de soundtrack van onze reclame te laten maken en hen te laten plaatsnemen achter de stationspiano. Afgelopen twee jaar hebben we natuurlijk veel veranderingen meegemaakt. Persoonlijk, maar ook op professioneel vlak. We zochten naar een artiest die kan raken, iemand waarbij je de impact op je leven echt voelt. Zoë past perfect in dat plaatje”, aldus Steffens. 

NS Flex beweegt met je mee
De commercial is vier weken te zien op tv. De campagne waar de tv-reclame onderdeel van uitmaakt loopt tot 21 april en is ook te horen op de radio en online te zien. Om kennis te maken met Flex, geldt er tijdelijk een korting op één van de abonnementen. Tijdens de campagneperiode is Dal Voordeel de eerste drie maanden €2,50. Meer informatie is te vinden op ns.nl/reisflex.