09
augustus
2013
|
00:00
Europe/Brussels

NS kiest voor reclamebureau N=5

Na een intensief aanbestedingstraject heeft N=5 de ‘reclamebureaupitch’ van
NS gewonnen. In de eindfase presenteerden drie geselecteerde bureaus hun werk
aan NS, te weten DDB/Van Wanten, TBWA Neboko en N=5. Alle deelnemers hebben
kwalitatief hoogstaand werk geleverd, waarbij N=5 als winnaar is geëindigd.

Inspirerend

“Alle drie de bureaus hebben ons geïnspireerd, waarbij N=5 NS
uiteindelijk heeft overtuigd met een strategisch sterk concept en een
consistente uitwerking daarvan in creatief werk”, aldus Ron Schneider, Hoofd
Marketingcommunicatie bij NS Reizigers.

Marc Oosterhout, managing director strategy N=5: “NS is een hoeksteen van
onze samenleving. Een uniek merk met een unieke communicatie-problematiek. Elk
bureau droomt ervan om voor zo'n merk aan de slag te gaan. En wij mogen het
doen. Geweldig.”

Vervolg

De komende tijd zal de samenwerking met N=5 verder worden ingevuld en
de uiteindelijke koers worden bepaald.